Bij Digital-Meeting werken we elke dag gepassioneerd om onze missies te vervullen ! Onze belangrijkste doelstelling is om van ons platform het beste Belgische en Europese platform te maken. Sinds zijn oprichting in 2020, heeft Digital-Meeting alle soorten organisaties aangetrokken om hun vergaderingen online te houden.
Functieomschrijving
De functie, binnen een team van doorgewinterde consultants, omvat de volgende verantwoordelijkheden:
- Deel uitmaken van het team – lokaliseren van klantcommunicatie en aanpassen van interne processen;
- Klanten bellen en hun behoeften analyseren en het juiste pakket voor hen vinden;
- Help je nieuwe klanten optimaal gebruik te maken van ons platform en stel ze voor aan ons Customer Success Team;
- Deel tips en trucs met je collega’s en breng nieuwe ideeën om ons product en interne processen te verbeteren.
Voorstel
- Wij bieden een fulltime functie met een marktconform salaris;
- Mobiliteitsoplossingen zijn voorzien;
- Telecommunicatiemiddelen en flexibel thuis telewerken beschikbaar;
- Hoofdkantoor gevestigd in Lasne.
Functievereisten
Potentiële kandidaten moeten beschikken over de volgende ervaring en vaardigheden:
- Sterk gevoel voor creativiteit en autonomie, met teamwork capaciteiten;
- Sterk analytisch en probleemoplossend vermogen;
- Sterk inlevingsvermogen en vaardigheden op het gebied van relatiebeheer;
- Goed inzicht in bedrijfshuishouding is een pluspunt;
- Goede communicatieve vaardigheden – tweetalig (FR, NL) is een must.